3 Haziran 2014 Salı

AŞK TESADÜFLERİ SEVMEZ.

Vakit bugün ayrı geçmiyor ayrı bir sızı bugün.
Yavaş yavaş unutuyor olmalısın. Belki de başka bir tene sarılıp heyecanlandırdın onu.
Ve belki içimde sızıya sebep oldu bir başkasının heyecanı.
NE GARİP SEVGİLİM parmaklarının bıraktığı izler sızlıyor çehremde. Bir katman oldu; gülemiyor, şaşıramıyor, bir şey söyleyemiyorum.
Neleri alıp gittin...
Bir sen bir ben istedik bir dünya insana karşı gelemedik. Olmaz dediler direndikçe biz direndiler. Taş koydular yolumuza, yürüyemedik. Bizi bizden ettiler gene de bırakmadık. Olmayacaktı, olmadı... Kader.
Beraberken ayrı düştük ayrı ayrı savaş verdik. Seneleri geçirdik yalnız, görmeden birbirimizi haber alamadan. Saçların beyazladı. Sandın ki olmayacak. ''Adım R.....'' dendiğinde beni canlandırdın onda, benle olmadı adımla yaşamak istedin. Biri varken hayatında benle karşılaşır oldun. Günün farklı saatlerinde bindiğim otobüste denk geldin hep, bakmadın bile. Anladım, biri var. Ama kaçış yok. Tesadüflerin acımasız olduğunu yaşadık her karşılaşmada. Kızıp küsemem sana. Sevgimden ne eksilir elini başkası tutsa? Sen üzülme diye giderken bu şehirden tesadüftür başka şehir başka biriyle sen...
Nasıl bir zulümdür bu sevene, sevgiye?
Göçüp gitsem bu dünyadan yine sen yine tesadüf.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder