8 Eylül 2014 Pazartesi

BİR ACI KAHVE

Açık çayım sert bir kahveye bıraktı yerini bugün. Beraber bir defa kahve içebilmiştik onunla. Şekerli severdi, oldukça da şekerli yapmıştım. Son yudumda baktı bana ''Acı üstüne acı.'' dedi. Sonra bir süre kahve içemedim. O sevmezdi zaten. Beraber içtiğimizde ''Seneler önce içmiştim en son.'' demişti. O günün üstünden seneler geçti...
Birden canım istedi. Daha yaparken canlandı o gün gözümde. Yalnız da gitmiyormuş gerçekten. Belki o da içiyordur şimdi. En son seneler önce içtim diye biriyle karşılıklı...

2 yorum:

  1. :(( Belki o da içtiği zaman o günü hatırlıyordu, kimbilir...
    Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)
    http://yasamizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kim bilir belki, bu umut da güzel
      Çekilişin bitmediyse katılayım

      Sil