25 Şubat 2014 Salı

25 Şubat: YAPRAK DÖKÜMÜ

25 Şubat
Neyi çok istersen en uzak olan o olur hep, onunla sınanır sabrın. Ne hikmettir ki vazgeçtiğinde istediğin oluyor. Öylesi daha zor bir sınav olarak hayat her türlü canına okuyor. Peşinde koştuğun hayalin sen vazgeçtiğinde oluyor. Umudun bittiği yerde başlayan şeyler iyi hissettirmiyor bazen. Vazgeçtin sen. Başka bir yoldasın şimdi. Geri de dönemiyorsun pişmanlığınla, küfrünle kalıyorsun. KÖZ OLMUŞSUN, KÜL OLAMIYORSUN. Hafifledikçe acın harlanıyorsun. Kime kolay ki hayat, sana kolay olsun? ''Yaşa ki neler göresin'' derdi annem. Ben bir şeyler düşünmekten, istemekten argınım. Üzülmüyorum bile artık başıma gelenlere ''Kabul'' diyorum. Hayatın altın tepsiyle ikramları sevdiklerimin olsun. Ben huzur istiyorum!







2 yorum:

  1. Al bendende o kadar sadece huzur ... Herkes iyi olsun uzak olsun bana huzur kalsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) belkide biz huzurumuzu kendimiz kaçırıyoruz yada göremiyoruz dün huzursuzken bugun gülüyoruz hayat, huzur, mutluluk hepsi ufak ayrıntılarda gizli bence biz kör sağır dilsiz olunca kendi kendimizin tadını kaçırıyoruz bazen

      Sil